» » » Sony PXW-FS7 II body

Producenci

Kategorie

Newsletter

Nowości, promocje, informacje

 

Kontakt

alt
Sony PXW-FS7 II bodySony PXW-FS7 II body
Sony PXW-FS7 II bodySony PXW-FS7 II body

Sony PXW-FS7 II body

Stan produktu: Nowy

Cena: 50 000,00 zł



Chcę kupić

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Dane techniczne

Model FS7 II znacznie poprawia wrażenia przy filmowaniu najlepszym kamkorderem Sony dla dokumentalistów i jednym z najbardziej uniwersalnych kamkorderów Super 35 mm na świecie. Wprowadzono w nim szereg udoskonaleń: od nowego systemu mocowania obiektywu po większą ergonomię czy należący do światowej czołówki system automatycznego, elektronicznego filtra ND o zmiennej gęstości optycznej. Dla użytkownika oznaczają one nowe możliwości.

Filmowanie w ruchu z ręki, z ramienia, z użyciem gimbala... Kamera FS7 II zapewnia imponujący obraz, jakiego można oczekiwać od produktu marki Sony.

Automatyczny, elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej: swoboda filmowania i poruszania się

Praca z kamerą FS7 II to doświadczenie niezwykłej swobody ruchów i filmowania — bez troszczenia się o niestabilność warunków oświetlenia czy tracenia czasu na zmiany filtrów i szlifowanie ustawień ekspozycji. Zaawansowana technologia firmy Sony zapewnia stałe korygowanie gęstości optycznej elektronicznego filtra ND, nie powodując obniżenia rozdzielczości i zmian kolorystyki. Zachęcamy do praktycznego wypróbowania kamkordera FS7 II — i zobaczenia na własne oczy, jak firma Sony zmieniła filmowanie w ruchu.

Jeszcze większa uniwersalność mocowania typu E

Mocowanie typu E gwarantuje zgodność i znakomitą współpracę z obiektywami produkowanymi zarówno przez Sony, jak i inne firmy. W modelu FS7 II pojawiła się zupełna nowość: system blokady dźwignią. Teraz po umieszczeniu obiektywu w gnieździe wystarczy go zamocować, obracając kołnierz. Dodatkowym zabezpieczeniem jest dźwignia blokady obiektywu. W przypadku niektórych większych obiektywów możliwa będzie rezygnacja z użycia oddzielnego uchwytu — lub skrócenie czasu wymiany obiektywu. Po zamontowaniu w gnieździe typu E odpowiedniego adaptera można oczywiście używać obiektywów kinowych i do lustrzanek, w tym produkowanych przez Sony szkieł z mocowaniem typu A. Kamkorder FS7 II pozwoli więc dobrać odpowiedni obiektyw na każdą sytuację.

Wygoda i dokładność przy filmowaniu z ramienia

Kamkorder FS7 przyniósł rewolucyjne zmiany w ergonomii. Dzięki opiniom przekazanym nam przez operatorów wersja FS7 II jest jeszcze wygodniejsza w użyciu, zwłaszcza przy wielogodzinnej pracy w terenie. Wszystkie przyciski o programowalnej funkcji mają duże wymiary, a ich liczba wzrosła z sześciu do dziesięciu. Ramię monitora LCD i uchwyt na mikrofon można przełożyć w taki sposób, by do filmowania używać lewego oka.  Zwiększyła się liczba ustawień ramienia teleskopowego, dzięki czemu kamkorder może się znajdować bliżej ciała. Do regulacji nie trzeba już używać żadnych narzędzi.

Uchwyt Sony Smart Grip pozostaje stale pod ręką i zapewnia łatwy dostęp do najważniejszych elementów sterujących.

Zapis dużej liczby klatek na sekundę: do 180

Rejestrując obraz w trybie HFR (High Frame Rate — duża liczba klatek na sekundę), można zmienić zwyczajne ujęcie w bardzo atrakcyjne wizualnie, eleganckie przedstawienie ruchu. Kamkorder FS7 II pozwala nagrywać obraz Full HD w tempie do 180 klatek na sekundę. Odtwarzając takie nagranie z kinową prędkością 24 kl./s, uzyskuje się piękny efekt silnie zwolnionego tempa (7,5x). Nie występuje przy tym zmniejszenie dokładności bitowej ani cząstkowy odczyt danych z matrycy. Nie ma zatem problemów z mnożnikiem ogniskowej i zmianą kąta widzenia. W trybie S&Q (Slow & Quick) kamera pozwala nastawiać tempo rejestracji z dokładnością do 1 klatki na sekundę, w zakresie od 1 do 180 kl./s. Dzięki temu można sterować narracją, selektywnie przyspieszając bądź spowalniając akcję

Luksusowa kolorystyka przy przepływności ograniczającej koszty

Przy nagrywaniu długich materiałów doskonale sprawdza się kodek Sony XAVC™ L (Long GOP). Materiał QFHD 59,94p/50p można zapisywać z przepływnością do 150 Mb/s. Kamera pozwala też uzyskać płynne przejścia tonalne — to zasługa 10-bitowej dokładności obrazu HD — oraz pełną szczegółowość koloru próbkowanego w standardzie 4:2:2. I wszystko to przy przepływnościach, które nie nadwerężą budżetu żadnej produkcji: 50, 35 czy nawet 25 Mb/s. Możliwy jest również zapis w wewnętrznej pamięci obrazu 4K (4096 x 2160) w kinowym standardzie 24p oraz w formatach 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p i 25p. Kamera obsługuje różne przestrzenie barw, w tym rozszerzoną ITU-R BT.2020, przeznaczoną do rejestracji materiałów Ultra High Definition.

Dostępne są również inne formaty zapisu: XAVC I (Intra) 4K o przepływności 600 Mb/s, QFHD (3840 x 2160), Full HD (1920 x 1080), popularny format MPEG HD 422, Apple ProRes 422 (po podłączeniu modułu rozszerzeń XDCA-FS7, do nabycia oddzielnie). Można nawet nagrywać materiał RAW (po podłączeniu modułu rozszerzeń XDCA-FS7 i zewnętrznego rejestratora, do nabycia oddzielnie).

Nowa generacja pamięci

Nośniki używane do nagrywania długiego materiału muszą się odznaczać niezawodnością i przystępną ceną. Karty pamięci XQD™ zgodne ze specyfikacją CompactFlash Association spełniają oba te wymogi. Ich niezawodność wynika z wbudowanego w kamerę systemu konserwacji. Koszt minuty nagrania jest bez porównania niższy niż na kartach CFast™.

Karty QXD Sony z serii G są dodatkowo wyposażone w technologię „EB Stream” umożliwiającą zapis z szybkością 400 Mb/s i odczyt w tempie 440 Mb/s. Na karcie z serii G o pojemności 256 GB mieści się około 40 minut materiału filmowego 4K 60p lub około 4 godzin materiału 2K 30p. Łatwiejsza jest także wymiana karty: w przypadku modelu FS7 II wystaje ona na 8 mm, co ułatwia jej chwytanie.

 

Dane ogólne
 
Waga Około 2,0 kg (sam korpus)
Około 4,5 kg (z wizjerem, muszlą oczną, pilotem na uchwycie, akumulatorem BP-U30, obiektywem SELP18110G i kartą pamięci XQD)
Wymiary (szer. x wys. x gł.) *1 158,9 x 245,2 x 247 mm (korpus bez wystających elementów)
Zasilanie Napięcie stałe 16,5 V (akumulator)
Napięcie stałe 12,0 V (zasilacz sieciowy)
Pobór mocy Około 19 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Temperatura w środowisku pracy Od 0° C do 40° C
Temperatura przechowywania Od -20° C do +60° C
Czas pracy akumulatora Około 1 h z akumulatorem BP-U30 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Około 2 h z akumulatorem BP-U60 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Około 3 h z akumulatorem BP-U90 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-I: DCI4K 59,94p CBR, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 50p CBR, przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 29,97p CBR, przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 23,98p CBR, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 24,00p CBR, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 25p CBR, przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 59,94p CBG, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 50p CBG, przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 29,94p CBG, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 23,98p CBG, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-I: QFHD 25p CBG, przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94p VBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50p VBR, maks. przepływność 185 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94i VBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50i VBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 29,97p VBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 23,98p VBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 25p VBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/23,98p/25p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 50: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 35: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 25: VBR, maks. przepływność 25 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC

Tryb MPEG HD422: CBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL
Format zapisu (audio) LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu Tryb XAVC-I DCI4K: 4096 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 24p, 25p
Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-I HD: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 50: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 35: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 25: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i
Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
1280 x 720 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I QFHD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 22 minut
Tryb XAVC-I QFHD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 26 minut
Tryb XAVC-I QFHD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 44 minut
Tryb XAVC-I QFHD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 55 minut
Tryb XAVC-I QFHD 25p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 52 minut
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I HD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 59 minut
Tryb XAVC-I HD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 71 minut
Tryb XAVC-I HD 59,94i
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 118 minut
Tryb XAVC-I HD 50i
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 141 minut
Tryb XAVC-I HD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 118 minut
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I HD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 147 minut
Tryb XAVC-I HD 25p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 141 minut
Tryb XAVC-L QFHD 59,94p/50p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 87 minut
Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/23,98p/25p:
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 131 minut
Tryb XAVC-L 50
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 262 minut
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-L 35
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 374 minut
Tryb XAVC-L 25
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 524 minut
Tryb MPEG HD422
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 262 minut

Obiektyw
 
Mocowanie obiektywu        Mocowanie typu E (typ z dźwignią blokady)

Sekcja kamery
 
Przetwornik obrazu (typ) Jednoukładowy przetwornik CMOS Exmor typu Super35
Efektywna liczba pikseli 17:9, 4096 (w poziomie) x 2160 (w pionie)
16:9, 3840 (w poziomie) x 2160 (w pionie)
Wbudowane filtry optyczne Filtry ND
WYŁ.: WYRAŹNY
1: 1/4ND
2: 1/16ND
3: 1/64ND
Liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND)
Czułość (2000 luksów, współczynnik odbicia 89,9%) Gamma obrazu: T14 (tryb 3840 x 2160/23,98p, 3200 K)
Czułość ISO ISO 2000 (gamma S-Log3, źródło światła D55)
Minimalne oświetlenie 0,7 lx (+18 dB, 23,98p, migawka wyłączona, filtr ND przezroczysty, przysłona F1,4)
Stosunek sygnału do szumu 57 dB (Y) (typowo)
Czas otwarcia migawki Od 1/3 do 1/9000 s
Funkcja zwolnionego i przyspieszonego tempa Tryb XAVC-I 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Tryb XAVC-I 1920 x 1080: od 1 do 180 klatek (59,94p, 29,97p, 23,98p); od 1 do 150 klatek (50p, 25p)
Tryb XAVC-L 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Tryb XAVC-L 1920 x 1080: od 1 do 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Balans bieli Zaprogramowany, pamięć A, pamięć B (1500 K-50 000 K)/ATW
Wzmocnienie -3, 0, 3, 6, 9, 12, 18 dB, AGC
Krzywa gamma STD, HG, własny, S-Log2, S-Log3

Wejście/wyjście
 
Wejście audio 3-stykowe złącze XLR (żeńskie) (x2), liniowe/mikrofonowe/mikrofonowe +48 V, przełączany poziom referencyjny mikrofonu: -40, -50, -60 dBu
Wyjście SDI BNC (x2), przełączanie 3G-SDI/HD-SDI SMTPE292M/424M/425M
USB Urządzenie USB, złącze mini-B (x1)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereofoniczne mini-jack (x1) -16 dBu 16 Ω
Wyjście głośnikowe Monofoniczne
Wejście DC Gniazdo prądu stałego
Zdalne sterowanie Gniazdo stereofoniczne mini-minijack (Φ2,5 mm)
Wyjście HDMI Typu A (x1)
Opcjonalnie 4-stykowe, typu A do sieci W-LAN (x1)
Monitorowanie
Wbudowany monitor LCD 8,8 cm (3,5 cala) ok. 1,56 mln punktów
Wbudowany mikrofon
Wbudowany mikrofon Wszechkierunkowy, monofoniczny mikrofon pojemnościowy

Nośniki
 
Typ Gniazdo karty XQD (x2)
Gniazdo karty SD (x1) do zapisu danych konfiguracyjnych

Dostarczane wyposażenie
 
Dostarczane wyposażenie Przykrywka korpusu (1 szt.)
Wizjer (1 szt.)
Osłona wizjera (1 szt.)
Muszla oczna (1 szt.)
Pilot na uchwycie (1 szt.)
Moduł USB sieci bezprzewodowej IFU-WLM3 (1 szt.)
Bezprzewodowy pilot (1 szt.) (RMT-845)
Uchwyt montażowy adaptera WA (1 szt.)
Zasilacz sieciowy (1 szt.)
Ładowarka BC-U1 (1 szt.)
Akumulator BP-U30 (1 szt.)
Przewód zasilający (2 szt.)
Przewód USB (1 szt.)
Instrukcja obsługi (1 szt.)
CD-ROM „Podręcznik do kamery na karty pamięci” (1 szt.)
Przewód zasilający IS1293 dla Indii (niedostarczany w pewnych krajach) (2 szt.)

Uwagi
 
*1 Wymiary są przybliżone.
*2 Przekątna obrazu widzianego.
*3 ECS: Extended Clear Scan

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl

Professional Market prowadzi obrót profesjonalnym sprzętem audio-video wykorzystywanym w branży telewizyjnej, filmowej i radiowej oraz w innych pokrewnych dziedzinach.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo każdego rodzaju sprzęt potrzebny do nakręcenia filmu, do nagrania profesjonalnego programu telewizyjnego, czy produkcji reklamy. Posiadamy w ofercie między innymi kamery profesjonalne JVC, Panasonic, Sony, Blackmagic Design, oświetlenie do kamer, mikrofony profesjonalne, miksery wideo, kamery profesjonalne Sony, Panasonic, JVC, oświetlenie na plan filmowy i do studia telewizyjnego, lampy nakamerowe, monitory profesjonalne, rekordery Atomos, Video Devices, Convergent Design.