» » » Sony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotu

Producenci

Kategorie

Newsletter

Nowości, promocje, informacje

 

Kontakt

Sony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotuSony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotuSony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotu
Sony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotuSony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotuSony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotu

Sony PXW-FS7 body - 1728zł zwrotu

Stan produktu: Nowy

Cena: 36 100,00 zł



Chcę kupić

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Dane techniczne
  • Do pobrania (1)

Cashback Sony - 1728 zł
Promocja od 1.12.2016 do 31.03.2017

XDCAM

Super 35mm CMOS, 4K, zapis do 150Mbps na kartach XQD

Profesjonalna kamera wideo o wysokiej mobilnosci z obsluga nagrywania w bardzo zwolnionym tempie oraz systemem mocowania obiektywów a, który jest zgodny z wieloma róznymi obiektywami z mocowaniem typu E lub A*
Kamera PXW-FS7 XDCAM ma ergonomiczny uchwyt zapewniajacy latwa obsluge, dzieki czemu sprawdza sie idealnie podczas nagrywania przez jedna osobe w sytuacjach, w których mozna w pelni wykorzystac nadzwyczajna elastycznosc systemu mocowania obiektywów a ze zgodnymi obiektywami wymiennymi. Model PXW-FS7 jest wyposazony w przetwornik Exmor CMOS klasy Super 35 mm 4K i obsluguje nagrywanie w trybie 4K** 60p lub Full HD z duza szybkoscia — do 180 kl./s. Dostepne formaty nagrywania obejmuja tryb XAVC, zapewniajacy rozdzielczosc 4K* 60p oraz Full HD 60p nawet przy 10–bitowym nagrywaniu 4:2:2, a takze popularny format MPEG-2 HD 422, stosowany przez wiele stacji telewizyjnych na calym swiecie. Zamocowanie opcjonalnego modulu rozszerzen (XDCA-FS7) zapewnia mozliwosc nagrywania z wielu kamer i kodowania ProRes 422**. Podlaczenie modulu interfejsów HXR-IFR5 i rejestratora AXS-R5 umozliwia obsluge zapisu równoleglego i nagrywania obrazów RAW o rozdzielczosci 4K/2K z szybkoscia do 240 kl./s w rozdzielczosci 2K.
* Obiektywy z mocowaniem typu A* wymagaja adaptera obiektywu LA-EA4.
** Rozdzielczosc QFHD 3840 x 2160 dostepna juz w momencie premiery. Rozdzielczosc 4096 x 2160 wymaga aktualizacji oprogramowania ukladowego, która zostanie udostepniona na poczatku 2015 r.
** Aktualizacja oprogramowania ukladowego, która zostanie udostepniona na poczatku 2015 r.

NAJWAZNIEJSZE CECHY:

Lekka ergonomiczna konstrukcja i niskie zuzycie energii — idealne rozwiazanie do obslugi przez jednego operatora i obnizenia kosztów inwestycji
Kamera PXW-FS7 oferuje wiele ergonomicznych funkcji, takich jak uchwyt zapewniajacy latwa obsluge oraz regulowane ramie.
Przetwornik Exmor CMOS klasy Super 35 mm o wysokiej czulosci i rozdzielczosci 4K obsluguje nagrywanie filmów w formacie 4K*
Kamera PXW-FS7 obsluguje zapis wewnetrzny w rozdzielczosci 4K i w szerokim zakresie szybkosci klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 25p oraz 23,98p). Zapewnia doskonala czulosc ISO2000 oraz 14–stopniowy zakres dynamiki.
* Rozdzielczosc QFHD 3840 x 2160 dostepna juz w momencie premiery. Rozdzielczosc 4096 x 2160 wymaga aktualizacji oprogramowania ukladowego, która zostanie udostepniona na poczatku 2015 r.

Nagrywanie ciagle w trybie bardzo zwolnionego tempa
Kamera PXW-FS7 umozliwia ciagle nagrywanie obrazu w formacie Full HD z szybkoscia do 180 kl./s na wewnetrznym nosniku XQD. Uzycie zewnetrznego rejestratora RAW umozliwia zapis obrazu w rozdzielczosci 2K z szybkoscia do 240 kl./s.

System mocowania a pozwalajacy na uzycie szerokiego wachlarza obiektywów z mocowaniem typu E lub A
Kamera PXW-FS7 zostala wyposazona w system mocowania typu a oraz typu E, co pozwala zamontowac pelnoklatkowy obiektyw SELP28135G 35 mm z elektryczna regulacja zoomu. Mozliwosc uzywania obiektywów z mocowaniem typu A z wykorzystaniem adaptera LA-EA4.

Ergonomiczna konstrukcja uchwytu oraz regulowane ramie i system wizjera
Uchwyt kamery PXW-FS7, który zostal zaprojektowany pod katem latwej obslugi, stanowi efekt wszechstronnych konsultacji z producentami wideo i operatorami filmowymi. Ponadto wyprodukowano wiele róznych prototypów. Ksztalt uchwytu umozliwia uzywanie kamery przez dlugi czas i dopasowuje sie elastycznie do subtelnych róznic w sposobie trzymania uchwytu przez róznych operatorów. Kat uchwytu mozna z latwoscia dostosowac jednym nacisnieciem przycisku. Na uchwycie, oprócz przycisków zblizenia i rozpoczecia/zatrzymania nagrywania, znajduje sie takze kilka przycisków programowalnych, które mozna z latwoscia skonfigurowac w celu zapewnienia sobie latwego dostepu do innych funkcji, takich jak rozszerzona ostrosc. Dlugosc odcinka ramieniowego kamery PXW-FS7 reguluje sie w bardzo prosty sposób: przez obrócenie pokretla. Inne pokretlo przy mocowaniu ulatwia ustawienie kata kamery. Dzieki temu uzytkownik moze wybrac dogodne ustawienia w zaleznosci od swojej budowy ciala i warunków nagrywania.

Prosta regulacja ustawien podczas nagrywania materialu przez jedna osobe
Przyciski funkcji Peaking i Zebra oraz pokretlo kontrastu umieszczono z boku wizjera kamery PXW-FS7, aby umozliwic prosta regulacje ostrosci, kontrastu i ekspozycji. Za pomoca pojedynczego pokretla mozna ustawic pozycje wizjera, co zapewnia jeszcze wieksza wygode. System wizjera zaprojektowano w sposób zapewniajacy wygode jego uzytkowania nawet przez osoby z dominacja lewego oka.

Odporna na kurz i krople konstrukcja umozliwiajaca uzytkowanie nawet w trudnych warunkach
Korpus kamery PXW-FS7 zaprojektowano w taki sposób, aby sprostac trudnym warunkom pracy. Przyciski, pokretla i inne elementy uszczelniono w celu uniemozliwienia wnikania kurzu i rozpylonej wody. Takze kanaly wylotu powietrza z wentylatora zostaly oddzielone od wnetrza kamery.

Wbudowana stopka Multi-Interface (MI)
Kamere PXW-FS7 wyposazono w stopke Multi-Interface (MI), która obsluguje polaczenie z pakietami mikrofonów bezprzewodowych, takimi jak UWP-D11 czy UWP-D12 (sprzedawanymi oddzielnie). Lampe HVL-LBPC (opcja) podlaczona do stopki mozna wlaczac i wylaczac z poziomu kamery, a polaczenia zasilania i audio dla mikrofonu UWP-D11 lub UWP-D12 sa obslugiwane bez uzycia kabli.

Przetwornik Exmor CMOS klasy Super 35 mm o wysokiej czulosci i rozdzielczosci 4K
Kamere PXW-FS7 wyposazono w przetwornik Exmor CMOS klasy Super 35 mm zawierajacy lacznie okolo 11,6 miliona pikseli (4352 x 2662) i 8,9 miliona efektywnych pikseli. Dzieki wysokiej szybkosci odczytu obrazu z przetwornika kamera PXW-FS7 obsluguje nagrywanie filmów w trybie 4K i funkcje bardzo zwolnionego tempa. Przetwornik pozwala takze uzyskac wysoka czulosc ISO2000 i szeroki zakres dynamiki z 14 stopniami regulacji. Odczyt pelnych pikseli eliminujacy wady laczenia pikseli w grupy (ang. binning) oraz zaawansowane funkcje przetwarzania kamery pozwalaja zminimalizowac efekty „schodków” i mory.

Zapis wewnetrzny w rozdzielczosci 4K* do 60 kl./s
Kamera PXW-FS7 obsluguje zapis wewnetrzny w rozdzielczosci 4K i w szerokim zakresie szybkosci klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 25p oraz 23,98p). Material zarejestrowany w rozdzielczosci 4K jest reprodukowany precyzyjnie i wyraznie az do najdrobniejszych szczególów podczas wyswietlania na monitorze 4K, dzieki czemu widz ma wrazenie, ze naprawde uczestniczy w scenie. Podczas wyswietlania na monitorze Full HD material zarejestrowany w jakosci 4K zapewnia jeszcze wyzsza rozdzielczosc niz material Full HD.
* Rozdzielczosc QFHD 3840 x 2160 dostepna juz w momencie premiery. Rozdzielczosc 4096 x 2160 wymaga aktualizacji oprogramowania ukladowego, która zostanie udostepniona na poczatku 2015 r.

Obsluga nagrywania ciaglego w trybie bardzo zwolnionego tempa
Kamera PXW-FS7 umozliwia nagrywanie ciagle obrazu w formacie Full HD z szybkoscia klatek do 180 kl./s. Pozwala to na korzystanie z trybu bardzo zwolnionego tempa 7,5x podczas odtwarzania z predkoscia 23,98 kl./s. Ponadto obsluga nieograniczonego nagrywania w trybie bardzo zwolnionego tempa oznacza eliminacje nagran ze zle ustawionym czasem, co zwykle prowadzi do koniecznosci ponownego wykonania ujec. Ponadto mozliwe jest wybranie materialu z dokladnie wybranego punktu.

System mocowania a pozwalajacy na uzycie szerokiej gamy obiektywów i mocowanie typu E, odpowiednie do nagrywania filmów
Kamere PXW-FS7 wyposazono w system mocowania a z mocowaniem obiektywu typu E. Jest to szczególnie przydatne przy nagrywaniu filmów, poniewaz system ten obsluguje sterowane elektrycznie, ciche automatyczne ustawianie ostrosci, automatyczna przyslone, elektryczne sterowanie zoomem i inne funkcje, takie jak stabilizacja obrazu SteadyShot. Ponadto niezwykle mala odleglosc miedzy powierzchnia mocowania obiektywu a przetwornikiem obrazu w systemie mocowania typu E umozliwia uzycie obiektywów z mocowaniem typu A za posrednictwem adaptera obiektywu LA-EA4, a takze róznych innych obiektywów — w przypadku zastosowania adapterów innych firm. Oznacza to, ze system mocowania typu E pozwala na uzycie szerokiej gamy obiektywów do róznych kreatywnych zastosowan wideo.

Obsluga wielu formatów, w tym XAVC Intra i Long GOP
Kamera PXW-FS7 obsluguje dwa formaty, XAVC i MPEG-2 HD 422, które mozna wybierac w zaleznosci od zastosowania. Dwa systemy kompresji XAVC (Intra i Long GOP) sa dostepne za posrednictwem kodeka H.264AVC. System Intra obsluguje nagrywanie z 10-bitowym próbkowaniem 4:2:2 w rozdzielczosci 4K i Full HD, a takze wysoka predkosc przesylu danych — do 600 Mb/s. W trybie Long GOP wykonywane jest równowazenie jakosci obrazu i czasu nagrywania, aby umozliwic zapis w formacie Full HD 1080/50P z 10-bitowym próbkowaniem 4:2:2 z szybkoscia jedynie 50 Mb/s, dzieki czemu ten format jest bardziej odpowiedni do nagrywania przez dluzszy czas. Ponadto kamera obsluguje format zapisu MPEG2 HD 422, który jest uzywany przez stacje telewizyjne. Obslugiwane formaty i predkosci przesylu danych przedstawiono ponizej.

Obsluga krzywych S-Gamut3.Cine/S-Log3, SGamut3/S-Log3 i innych krzywych logarytmicznych*
Kamera PXW-FS7 obsluguje takie krzywe logarytmiczne gammy, jak S-Gamut3.Cine/S-Log3 i S-Gamut3/S-Log3. Ze wzgledu na fakt, iz szarosc 18% jest ustawiana na jasnym poziomie, uznaje sie, ze krzywa S-Log3 zapewnia szerszy zakres dynamiki niz 1300% oferowane przez krzywa S-log2, która zastosowano w takich kamerach wideo, jak NEX-FS700. Róznica wynosi 1,5 stopnia regulacji. Sama krzywa gamma jest zblizona do krzywej Cineon, co ulatwia korekcje kolorów i pozwala uzyskac kinowy wyglad filmu. W porównaniu z zakresem barw S-Gamut3.Cine, który jest przeznaczony do reprodukcji szerokiego zakresu barw przestrzeni kolorów DCI-P2, uzywanej w kinematografii cyfrowej, zakres barw S-Gamut3 sluzy do reprodukcji praktycznie wszystkich rzeczywistych kolorów, dzieki czemu lepiej nadaje sie do celów archiwizacji.
* Obsluga krzywej S-log2 wymaga aktualizacji oprogramowania ukladowego, która zostanie udostepniona na poczatku 2015 r.

Modul rozszerzen XDCA-FS7 do obslugi nagrywania
Do kamery PXW-FS7K mozna podlaczyc bezposrednio modul rozszerzen XDCA-FS7, który umozliwia obsluge funkcji dostosowanych do preferowanego stylu nagrywania operatora lub preferowanej organizacji pracy. Obejmuje to nagrywanie w formacie Apple ProRes 422* na karcie XQD w kamerze.
* Aktualizacja oprogramowania ukladowego zostanie udostepniona na poczatku 2015 r.

Wbudowany modul filtrów ND
Filtry ND umozliwiajace dostosowanie ilosci swiatla sa zapewniane za posrednictwem wbudowanego modulu filtrów ND. Umozliwia to rejestrowanie materialu przy malej glebi ostrosci bez koniecznosci zatrzymywania przyslony, nawet w przypadku jasnego otoczenia. Dostepne sa ustawienia Clear, 1/4 (2 eV), 1/16 (4 eV) i 1/64 (6 eV).

Dwa gniazda kart XQD obslugujace nagrywanie jednoczesne i z przekazywaniem
Kamera PXW-FS7 ma dwa gniazda kart XQD, które umozliwiaja nagrywanie jednoczesne i z przelaczaniem nosnika. Jesli podczas nagrywania z przekazywaniem jedna karta zostanie zapelniona, rejestracja bedzie kontynuowana automatycznie na drugiej karcie. Podczas nagrywania jednoczesnego mozliwe jest nie tylko nagrywanie tego samego materialu na obu kanalach, ale takze uzycie jednego kanalu do nagrywania zgodnie z potrzebami, podczas gdy drugi kanal sluzy do ciaglego zapisu danych w charakterze kopii zapasowej.

Wyjscie RAW do zewnetrznego zapisu obrazu w formacie RAW o rozdzielczosci 2K/4K*
Interfejs FS RAW kamery FXW-FS7 mozna podlaczyc do modulu interfejsów HXR-IFR5 i rejestratora RAW AXS-R5, aby umozliwic zewnetrzny zapis obrazu w formacie RAW o rozdzielczosci 2K/4K. Ten interfejs pozwala takze na uzycie zgodnych rejestratorów zewnetrznych innych firm. Material w formacie Full HD z tego urzadzenia ma synchronizacje kodów czasowych, co umozliwia montaz w trybie offline.

* Wymaga modulu rozszerzen XDCA-FS7.

Obsluga nagrywania z wielu kamer*
Precyzyjna synchronizacja kodów czasowych zapewniana przez funkcje blokady generatora i wejscia/wyjscia kodów czasowych w module rozszerzen XDCA-FS7 umozliwia prace w konfiguracji obejmujacej wiele kamer.
* Wymaga modulu rozszerzen XDCA-FS7.

Oprogramowanie Catalyst Browse firmy Sony
Bezplatne narzedzie do zarzadzania nagraniami, które obsluguje wszystkie profesjonalne formaty Sony i moze byc uzywane zarówno na komputerach PC, jak i Mac.
Przegladaj materialy na planie, dodawaj metadane i sprawdzaj korekcje kolorów.
Bezproblemowa aktualizacja do narzedzia Catalyst Prepare, umozliwiajacego zaawansowane przygotowywanie materialów.

Ogólne
Waga Około 2,0 kg (tylko korpus)
Około 4,5 kg (z wizjerem, okularem, zdalnym sterowaniem w uchwycie, akumulatorem BP-U30, obiektywem SELP28135G oraz kartą pamięci XQD)
Wymiary (szer. x wys. x gł.) *1 156 x 239 x 247 mm (korpus bez wystających elementów)
Wymagania dotyczące zasilania Prąd stały 12 V
Pobór mocy Około 19 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Temperatura pracy Od 0° C do 40° C
Temperatura przechowywania Od -20° C do +60° C
Czas pracy akumulatora Około 1 godz. przy użyciu akumulatora BP-U30 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Około 2 godz. przy użyciu akumulatora BP-U60 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Około 3 godz. przy użyciu akumulatora BP-U90 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Format zapisu (obraz)
Tryb XAVC-I: QFHD 59,94p CBG, prędkość przesyłu danych 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 50p CBG, prędkość przesyłu danych 500 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 29,97p CBG, prędkość przesyłu danych 300 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 23,98p CBG, prędkość przesyłu danych 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 25p CBG, prędkość przesyłu danych 250 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94p VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 222 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50p VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 185 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94i VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 111 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50i VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 112 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 29,97p VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 111 Mb/s, MPEG-4
Format zapisu (obraz)
Tryb XAVC-L QFHD 59,94P/50p: VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/23,98p/25p: VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 50: VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 35: VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 25: VBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 25 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC


Tryb MPEG HD422: CBR, maksymalna prędkość przesyłu danych 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL
Format zapisu (audio) LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały (nagrywanie/odtwarzanie TYLKO 2 kanałów)
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu
Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160/ 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-I HD: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p


Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 50: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 35: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 25: 1920 x 1080/59,94i, 50i


Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 23,98P, 25p 1280 x 720/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania
Tryb XAVC-I QFHD 59,94p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 22 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 11 min
Tryb XAVC-I QFHD 50P, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 26 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 13 min
Tryb XAVC-I QFHD 29,97p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 44 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 22 min
Tryb XAVC-I QFHD 23,98p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 55 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 27 min
Tryb XAVC-I QFHD 25p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 52 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 26 min
Tryb XAVC-I HD 59,94p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 59 min
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I HD 50p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 71 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 35 min
Tryb XAVC-I HD 59,94i, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 118 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 59 min

Tryb XAVC-I HD 50i, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 141 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 70 min
Tryb XAVC-I HD 29,97p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 118 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 59 min
Tryb XAVC-I HD 23,98p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 147 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 74 min
Tryb XAVC-I HD 25p, w przypadku użycia nośnika QD-G128A (128 GB): ok. 141 min, w przypadku użycia nośnika QD-G64A (64 GB): ok. 70 min
 
Sekcja kamery
Przetwornik obrazu (typ) Jednoukładowy przetwornik CMOS Exmor typu Super35
Efektywna liczba pikseli 17:9, 4096 (w poziomie) x 2160 (w pionie)
16:9, 3840 (w poziomie) x 2160 (w pionie)
Wbudowane filtry optyczne Przezroczysty, 1/4ND, 1/16ND, 1/64ND
Czułość (2000 luksów, współczynnik odbicia 89,9%) Gamma obrazu: T14 (tryb 3840 x 2160/23,98p, 3200 K)
Czułość ISO ISO 2000 (gamma S-Log3, źródło światła D55)
Minimalne oświetlenie 0,7 lx (+18 dB, 23,98p, migawka wyłączona, filtr ND przezroczysty, przysłona F1,4)
Stosunek sygnału do szumu 57 dB (Y) (typowo)
Czas otwarcia migawki Od 1/3 do 1/9000 s
Funkcja zwolnionego i przyspieszonego tempa Tryb XAVC-I 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Tryb XAVC-I 1920 x 1080: od 1 do 180 klatek (59,94p, 29,97p, 23,98p), od 1 do 150 klatek (50p, 25p)
Tryb XAVC-L 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Tryb XAVC-L 1920 x 1080: od 1 do 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Balans bieli Zaprogramowany, pamięć A, pamięć B (1500 K-50 000 K)/ATW
Wzmocnienie -3, 0, 3, 6, 9, 12, 18 dB, AGC
Krzywa gamma STD, HG, użytkownika, S-log3
 
Wejście/wyjście
Wejście audio 3-stykowe złącze XLR (żeńskie) (x2), liniowe/mikrofonowe/mikrofonowe +48 V, przełączany poziom referencyjny mikrofonu: -40, -50, -60 dBu
Wyjście SDI Złącze BNC (x2), przełączane z 3G-SDI/HD-SDI
SMTPE292M/424M/425M
USB Urządzenie USB, złącze mini-B (x1)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereofoniczne mini-jack (x1) -16 dBu 16 Ω
Wyjście głośnikowe Monofoniczne
Wejście DC Gniazdo prądu stałego
Pilot Gniazdo stereofoniczne mini-minijack (Φ2,5 mm)
Wyjście HDMI Typu A (x1)
Opcjonalnie 4-stykowe, typu A do sieci W-LAN (x1)
 
Monitorowanie
Wbudowany monitor LCD 8,8 cm (3,5 cala) ok. 1,56 mln punktów
 
Wbudowany mikrofon
Wbudowany mikrofon Wszechkierunkowy monofoniczny mikrofon pojemnościowy.
 
Nośniki
Typ Gniazdo karty XQD (x2)
Gniazdo karty SD (x1) do zapisu danych konfiguracyjnych
 
Akcesoria w zestawie
Akcesoria w zestawie Pokrywka korpusu (1)
Wizjer (1)
Okular (1)
Zdalne sterowanie w uchwycie (1)
Moduł USB bezprzewodowej sieci LAN IFU-WLM3 (1)
Pilot zdalnego sterowania (1) (RMT-845)
Uchwyt adaptera WA (1)
Zasilacz sieciowy MPA-AC1 (1)
Ładowarka BC-U1 (1)
Akumulator BP-U30 (1)
Przewód zasilający (2)
Kabel USB (1)
Podręcznik użytkowania (2)
Płyta CD-ROM „Podręczniki do kamery na karty pamięci” (1)
 
Uwagi
*1 Wymiary są przybliżone.

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl

Professional Market prowadzi obrót profesjonalnym sprzętem audio-video wykorzystywanym w branży telewizyjnej, filmowej i radiowej oraz w innych pokrewnych dziedzinach.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo każdego rodzaju sprzęt potrzebny do nakręcenia filmu, do nagrania profesjonalnego programu telewizyjnego, czy produkcji reklamy. Posiadamy w ofercie między innymi kamery profesjonalne JVC, Panasonic, Sony, Blackmagic Design, oświetlenie do kamer, mikrofony profesjonalne, miksery wideo, kamery profesjonalne Sony, Panasonic, JVC, oświetlenie na plan filmowy i do studia telewizyjnego, lampy nakamerowe, monitory profesjonalne, rekordery Atomos, Video Devices, Convergent Design.