» » » Sony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotu

Producenci

Kategorie

Newsletter

Nowości, promocje, informacje

 

Kontakt

alt
Sony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotuSony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotuSony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotu
Sony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotuSony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotuSony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotu

Sony PXW-FS5 body - 1296 zł zwrotu

Stan produktu: Nowy

Cena: 25 500,00 zł



Chcę kupić

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Dane techniczne
  • Do pobrania (1)

Cashback Sony - 1296 zł
Promocja od 1.12.2016 do 31.03.2017

XDCAM

Super 35mm CMOS, 4K, zapis do 100Mbps na kartach XQD

Od kamery kompaktowej, przeznaczonej do trzymania w ręku, oczekuje się możliwości poruszania się w ograniczonej przestrzeni. Pracy na kolanach. Swobody ruchów. Łatwości filmowania z dużej wysokości i znad samej ziemi. Taka kamera, podtrzymywana i stabilizowana prawą ręką, powinna też wygodnie opierać się na klatce piersiowej oraz zapewniać łatwy dostęp do wszystkich elementów sterujących. Niezwykła kamera Sony PXW-FS5 spełnia wszystkie te oczekiwania — i znacznie więcej.
 
Maksymalna mobilność
Aby zapewniać maksimum możliwości podczas zdjęć w ruchu, także w trudnych warunkach, kamera FS5 dość znacznie różni się od modelu FS7. Jej korpus waży 0,8 kg, jest więc przeszło dwukrotnie lżejszy od modelu FS7. Wyjątkowa wygoda podczas filmowania z ręki wynika między innymi z doskonałego wyważenia obudowy. Szybkie dostosowanie kamery do zdjęć z małej lub dużej wysokości ułatwia uniwersalny, obracany uchwyt i wizjer LCD, który można zamontować w dziewięciu miejscach. Jak przystało na produkt Sony, nowy model zawiera światową innowację: pierwszy elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości w kamerze Super 35. Filtr ten zapewnia pełną kontrolę nad ekspozycją przy szybko zmieniającej się sytuacji, w ruchu itp.
 
Szybka adaptacja do potrzeb
Podczas pracy w terenie nie można pozwolić sobie na tracenie czasu i okazji. Użytkownik modelu FS5 może więc szybko, bez używania specjalnych narzędzi zdejmować i zakładać elementy osprzętu, takie jak uchwyt czy wizjer LCD. Standardowe, ¼-calowe otwory pod śruby ułatwiają mocowanie kamery do drona, uchwytu stabilizującego lub obudowy podwodnej.
 
Uniwersalność systemu mocowania α
Firmowy system mocowania Sony α gwarantuje zgodność i znakomitą współpracę z obiektywami produkowanymi zarówno przez Sony, jak i inne firmy. Kamera FS5 jest wyposażona w gniazdo na obiektywy z mocowaniem typu E. Po zamontowaniu odpowiedniego adaptera można jednak instalować na niej obiektywy kinowe i do lustrzanek, w tym produkowane przez Sony szkła z mocowaniem typu A. Oznacza to łatwość użycia zarówno posiadanych, jak i nowo nabywanych obiektywów.
W sprzedaży jest sam korpus kamery FS5 (PXW-FS5) i zestaw z obiektywem (PXW-FS5K).
Idealną parę do kamery FS5 stanowi obiektyw SELP18105G. Waży on tylko 427 g, a mimo to zapewnia doskonały obraz. Elektryczną regulację 6-krotnego zoomu umożliwiają wygodne dźwignie umieszczone na inteligentnym uchwycie oraz na rączce korpusu.
Maksymalny otwór przysłony jest stały i wynosi F4. Obiektyw utrzymuje doskonałą rozdzielczość i kontrast w całym zakresie ogniskowych: od 18 do 105 mm.
Dźwignia i pierścień na tubusie zapewniają płynną regulację prędkości zoomu oraz dobry chwyt.
Obiektyw SELP18105G jest dostarczany w zestawie z modelem PXW-FS5K.
 
Filmowanie z ręki materiału 4K przy 100 Mb/s
Kiedy pierwszorzędne znaczenie ma jakość obrazu, można w pełni wykorzystać potencjał przetwornika Exmor Super 35 i nagrywać materiał w rozdzielczości 4K (3840 x 2160) przy 100 Mb/s, używając zaawansowanego kodeka Sony XAVC (Long GOP). W przyszłości pojawi się również możliwość zapisu materiału RAW na zewnętrzne urządzenia (szczegóły zostaną podane później). Jeżeli natomiast liczy się szybkość realizacji zlecenia, można przełączyć kamerę w tryb Full HD (1920 x 1080) i nagrywać obraz w jakości do 60p z wykorzystaniem 10-bitowego kodowania XAVC 4:2:2 przy 50 Mb/s. Kamerę FS5 można więc dostosować do indywidualnych potrzeb — obecnych i przyszłych.
 
240 kl./s i obraz w zwolnionym tempie
Rejestrując obraz w trybie HDR (High Frame Rate — duża liczba klatek na sekundę), można zmienić zwyczajne ujęcie w atrakcyjne wizualnie przedstawienie ruchu w zwolnionym tempie. Kamera FS5 pozwala nagrywać obraz Full HD w 10-bitowym formacie XAVC 4:2:2 w tempie do 240 klatek na sekundę. Odtwarzając takie nagranie z kinową prędkością 24 kl./s, uzyskuje się piękny efekt silnie zwolnionego tempa (10x). Nie występuje przy tym zmniejszenie dokładności bitowej ani cząstkowy odczyt danych z matrycy. Nie ma zatem problemów z mnożnikiem ogniskowej i zmianą kąta widzenia.
 
 
FUNKCJE
 
Solidność i lekkość

Mimo zaskakująco małej wagi — 0,8 kg — korpus FS5 jest przygotowany do niezawodnego działania w trudnych warunkach. Główny szkielet jest wykonany z magnezu, który łączy sztywność z lekkością. W przypadku kamery 4K, zwłaszcza tak małej jak FS5, pierwszorzędne znaczenie ma kwestia chłodzenia. Zaawansowany system chłodzenia tego modelu obejmuje pionowy radiator, który dla większej efektywności umieszczono bezpośrednio za przetwornikiem obrazu i główną płytką obwodów. Chłodzenie radiatora zapewnia kanał powietrzny, chroniący dodatkowo podzespoły elektroniczne przed pyłem.
 
Wygodna obsługa
Wszystkie główne funkcje kamery FS5 są przez cały czas w zasięgu ręki — od dźwigni zoomu przez joystick po pokrętła o programowalnej funkcji. Na ekranie można wyświetlić menu bezpośredniego wyboru, które służy do szybkiego i wygodnego zmieniania parametrów ujęcia, bez odrywania wzroku od akcji. Inteligentny uchwyt umieszczono możliwie najbliżej środka ciężkości kamery, by uniknąć przechylania się urządzenia w czasie pracy. Stabilne trzymanie ułatwia ponadto specjalny pasek. Regulacja kąta uchwytu jest bardzo prosta: aby go obrócić, wystarczy nacisnąć jeden przycisk. Dzięki zastosowaniu złącza bagnetowego równie łatwe i szybkie jest zdejmowanie uchwytu.
 
Uniwersalny podgląd
Kamera FS5 dostosowuje się do stylu pracy swojego użytkownika. Jej konstruktorzy przewidzieli aż dziewięć punktów montażu 3,5-calowego ekranu LCD: trzy na górze demontowalnej rączki oraz sześć na górze samego korpusu. Zapewniono też możliwość swobodnego regulowania położenia ekranu. Można go na przykład przemieścić na bok korpusu lub ustawić w osi obiektywu.
 
Łatwa integracja dzięki modularnej konstrukcji
Poszczególne elementy osprzętu kamery FS5 można szybko i wygodnie zdemontować, nie używając do tego żadnych specjalnych narzędzi. Na rączce oraz u góry i u dołu korpusu znajdują się ¼-calowe otwory pod śruby. Ułatwiają one mocowanie urządzenia do drona, uchwytu stabilizującego lub obudowy podwodnej. Do montażu na statywie służy 3/8-calowe gniazdo na spodzie urządzenia. Można nawet dodać uchwyt rozetkowy od kamery FS7, który umożliwia przymocowanie ramienia kamery FS7 i pasujących akcesoriów innych producentów.

Funkcje sieciowe zapewniające większą mobilność
Strumieniowa transmisja na żywo z każdego miejsca dzięki Wi-Fi oraz złączu sieci przewodowej
Sterowanie bezpośrednio ze smartfona albo tabletu
Wbudowana technologia NFC do uwierzytelniania współpracujących urządzeń jednym dotknięciem
Gniazdo sieci przewodowej umożliwiające szybkie przesłanie materiału w pełnej rozdzielczości na serwer FTP i emisję atrakcyjnej informacji przed innymi
 
Przetwornik obrazu 4K Exmor® Super 35
Jednym z najważniejszych elementów kamery FS5 jest przetwornik obrazu 4K CMOS Exmor Super 35. Łączy on wszystkie zalety dużych matryc — między innymi wysoką czułość — z bardzo dużą szybkością odczytu danych, niezbędną do rejestracji obrazu filmowego 4K czy materiału do wyświetlenia w silnie zwolnionym tempie.
 
Rozdzielczość 4K Matryca złożona z 11,6 miliona pikseli ma efektywną rozdzielczość 8,8 miliona pikseli i zapewnia obraz 4K. Umożliwia także rejestrację materiału HD ze szczegółami i fakturami, jakich nie uchwyci żaden przetwornik obrazu HD.
Matryca Super 35 pozwala uzyskać efekt „bokeh”, czyli rozmycie tła powstające wskutek małej głębi ostrości. Zapewnia też znakomitą światłoczułość oraz rozległe pole widzenia.
14-stopniowa tolerancja naświetlenia umożliwia imponujące odwzorowanie poziomów szarości bez utraty szczegółów w cieniach i wypalenia świateł.
Wyjątkowa czułość pozwala filmować nawet po zachodzie słońca, bez konieczności rozstawiania ton sprzętu oświetleniowego.
Konstrukcja Sony Exmor CMOS umożliwia szybki, indywidualny odczyt pikseli (bez łączenia ich w grupy), a zaawansowane techniki przetwarzania osłabiają postrzępienie krawędzi i efekt mory.

Waga Około 111 g (sam korpus)
Około 4 lb 13,2 oz (sam korpus)
Około 2,2 kg (z obiektywem SELP18105G i osłoną obiektywu (opcjonalną), akumulatorem BP-U30, dużą muszlą oczną, wizjerem LCD, rączką i uchwytem, bez paska do uchwytu)
Około 4 lb 14,5 oz (z obiektywem SELP18105G i osłoną obiektywu (opcjonalną), akumulatorem BP-U30, dużą muszlą oczną, wizjerem LCD, rączką i uchwytem, bez paska do uchwytu)
Wymiary (szer. x wys. x głęb.)* Około 111,3 x 128,7 x 172,4 mm (sam korpus z wystającymi elementami)
Około 185,2 x 218,3 x 369,5 mm (z obiektywem SELP18105G i osłoną obiektywu (opcjonalną), dużą muszlą oczną, wizjerem LCD, rączką, uchwytem (bez paska do uchwytu), z wystającymi elementami)
Około 4 1/2 x 5 1/8 x 6 7/8 cala (sam korpus z wystającymi elementami)
Około 7 3/8 x 8 5/8 x 14 5/8 cala (z obiektywem SELP18105G i osłoną obiektywu (opcjonalną), dużą muszlą oczną, wizjerem LCD, rączką, uchwytem (bez paska do uchwytu), z wystającymi elementami)
Wymagania dotyczące zasilania Napięcie stałe 14,4 V (akumulator)
Napięcie stałe 12,0 V (zasilacz sieciowy)
Pobór mocy [Model NTSC] Około 11,8 W (podczas nagrywania z wyłączonym ekranem LCD, włączonym wizjerem elektronicznym, bez użycia złącza zewnętrznego urządzenia).
Około 12,6 W (podczas nagrywania z włączonym ekranem LCD, włączonym wizjerem elektronicznym, z użyciem złącza zewnętrznego urządzenia).

[Model PAL] Około 11,5 W (podczas nagrywania z wyłączonym ekranem LCD, włączonym wizjerem elektronicznym, bez użycia złącza zewnętrznego urządzenia).
Około 12,3 W (podczas nagrywania z włączonym ekranem LCD, włączonym wizjerem elektronicznym, z użyciem złącza zewnętrznego urządzenia).
Temperatura pracy Od 0°C do 40°C
Temperatura przechowywania Od -20°C do 60°C
Czas pracy akumulatora Z akumulatorem BP-U90: około 6 godzin 50 minut
(Nagrywanie z włączonym ekranem LCD, wyłączonym wizjerem elektronicznym, bez użycia złącza zewnętrznego urządzenia).

Z akumulatorem BP-U60: około 4 godzin 20 minut
(Nagrywanie z włączonym ekranem LCD, wyłączonym wizjerem elektronicznym, bez użycia złącza zewnętrznego urządzenia).

Z akumulatorem BP-U30: około 2 godzin 10 minut
(Nagrywanie z włączonym ekranem LCD, wyłączonym wizjerem elektronicznym, bez użycia złącza zewnętrznego urządzenia).
Format zapisu (obraz) XAVC QFHD: MPEG-4 AVC/H.264 4:2:0 Long profile
XAVC HD: MPEG-4 AVC/H.264 4:2:2 Long profile
AVCHD: Zgodność z formatem MPEG-4 AVC/H.264 AVCHD 2.0
Format zapisu (audio) XAVC: Linear PCM, 2 kanały, 24 bity, 48 kHz

AVCHD: Linear PCM, 2 kanały, 16 bitów, 48 kHz / Dolby Digital, 2 kanały, 16 bitów, 48 kHz
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu XAVC QFHD (3840 x 2160) 29,97p, 25p, 23,98p / 100 Mb/s, 60 Mb/s

XAVC HD (1920 x 1080) 59,94p, 50p / 50 Mb/s, 35 Mb/s

XAVC HD (1920 x 1080) 59,94i, 50i / 50 Mb/s, 35 Mb/s, 25 Mb/s

XAVC HD (1920 x 1080) 29,97p, 25p, 23,98p / 50 Mb/s, 35 Mb/s

XAVC HD (1280 x 720) 59,94p, 50p / 50 Mb/s

AVCHD (1920 x 1080) 59,94p, 50p / tryb PS (28 Mb/s)

AVCHD (1920 x 1080) 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 23,98p,
Tryb FX (24 Mb/s)
Tryb FH (17 Mb/s)

AVCHD (1280 x 720) 59,94p, 50p
Tryb FX (24 Mb/s)
Tryb FH (17 Mb/s)
Tryb HQ (9 Mb/s)
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-L QFHD 100
Około 65 min z kartą pamięci 64 GB

Tryb XAVC-L QFHD 60
Około 100 min z kartą pamięci 64 GB

Tryb XAVC-L HD 50
Około 120 min z kartą pamięci 64 GB

Tryb XAVC-L HD 35
Około 170 min z kartą pamięci 64 GB

Tryb XAVC-L HD 25
Około 220 min z kartą pamięci 64 GB
Czas nagrywania/odtwarzania AVCHD, LPCM, 2 kanały, tryb PS
Około 290 min z kartą pamięci 64 GB
Około 145 min z kartą pamięci 32 GB

AVCHD, LPCM, 2 kanały, tryb FX
Około 340 min z kartą pamięci 64 GB
Około 170 min z kartą pamięci 32 GB

AVCHD, LPCM, 2 kanały, tryb FH
Około 450 min z kartą pamięci 64 GB
Około 225 min z kartą pamięci 32 GB

AVCHD, LPCM, 2 kanały, tryb HQ
Około 590 min z kartą pamięci 64 GB
Około 290 min z kartą pamięci 32 GB
 
Obiektyw
Mocowanie obiektywu E-mount
 
Sekcja kamery
Przetwornik obrazu (typ) Przetwornik CMOS „Exmor” typu Super35
Efektywna liczba pikseli 3840 (poziomo) x 2160 (pionowo)
Wbudowane filtry optyczne Filtry ND
OFF: przezroczysty
1: 1/4ND
2: 1/16ND
3: 1/64ND
Liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND)
Czułość ISO S-Log3 Gamma ISO3200
Minimalne oświetlenie 0,16 luksa [60i] (F1,4, automatyczne wzmocnienie, czas migawki 1/24)
0,18 luksa [50i] (F1,4, automatyczne wzmocnienie, czas migawki 1/25)
Rozdzielczość pozioma 1000 linii TV lub więcej (tryb 1920 x 1080i)
Czas otwarcia migawki 1/8 – 1/10 000 s (60i)
1/6 – 1/10 000 s (50i/24p)
Funkcja zwolnionego i przyspieszonego tempa [30p]: 2160p: Dostępne liczby klatek na sekundę
1, 2, 4, 8, 15, 30 kl./s

[25p]: 2160p: Dostępne liczby klatek na sekundę
1, 2, 3, 6, 12, 25 kl./s

[60i]:1080p: Dostępne liczby klatek na sekundę
1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 kl./s

[50i]: 1080p: Dostępne liczby klatek na sekundę
1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 kl./s
Funkcja odtwarzania w silnie zwolnionym tempie [60i] Dostępne liczby klatek na sekundę
120, 240, 480, 960 kl./s

[50i] Dostępne liczby klatek na sekundę
100, 200, 400, 800 kl./s
Balans bieli Zaprogramowany (3200 K), pamięć A,
Pamięć B/ATW
Wzmocnienie 0, 3, 6, 9, 12, 15, 18, 24, 27, 30 dB, AGC
Krzywa gamma Możliwość wyboru
 
Wejście/wyjście
Wejście audio 3-stykowe XLR (żeńskie) (x2), Line/Mic/Mic +48 V z możliwością wyboru
Wyjście wideo Zintegrowane ze złączem Multi/Micro USB
Kompozytowe
1,0 Vp-p, 75 Ω
Wyjście audio Zintegrowane ze złączem Multi/Micro USB
Wyjście SDI Typu BNC (x1), do wyboru SD/HD/3G (poziom B)
Standardy SMTPE 259M/292M/424M/425M
USB Złącze Multi/Micro USB (x1)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo mini mini jack stereo (x1)
Wyjście głośnikowe Monofoniczne
Wejście DC Gniazdo prądu stałego
Zdalne sterowanie Gniazdo stereofoniczne mini-minijack (Φ2,5 mm)
Wyjście HDMI Złącze HDMI (typ A)
Sieć przewodowa Złącze LAN
100BASE-TX/10BASE-T
 
Monitorowanie
Wizjer 1,0 cm (0,39"), OLED, około 1,44 mln punktów
LCD 8,8 cm (3,5"), około 1,56 mln punktów
 
Wbudowany mikrofon
Wbudowany mikrofon Wszechkierunkowy stereofoniczny elektretowy mikrofon pojemnościowy
 
Nośniki
Typ MS/SD (1 szt.), SD (1 szt.)
 
Wi-Fi/NFC
Obsługiwany format IEEE 802.11 b/g/n
Zakres częstotliwości 2,4 GHz
Ochrona WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK
Komunikacja NFC Zgodność z  oznaczeniem nr 3 Forum NFC
 
Dołączone akcesoria
Dołączone akcesoria Rączka (1 szt.)
Uchwyt z pilotem (1 szt.)
Wizjer LCD (1 szt.)
Zestaw stopki akcesoriów: stopka (1 szt.), płyta stopki (1 szt.), śruby (4 szt.)
Przewód USB (1 szt.)
Zasilacz sieciowy (1 szt.) (AC-UES1230)
Przewód zasilający (liczba sztuk zależy od kraju)
Bezprzewodowy pilot (1 szt.) (RMT-845)
Ochraniacz ekranu LCD (1 szt.)
CD-ROM „Podręczniki do kamery na karty pamięci” (1 szt.)
Instrukcja obsługi (2 szt.)
Akumulator BP-U30 (1 szt.)
Ładowarka BC-U1 (1 szt.)
 
Uwagi ogólne
Uwaga *1 Wymiary są przybliżone.

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl

Professional Market prowadzi obrót profesjonalnym sprzętem audio-video wykorzystywanym w branży telewizyjnej, filmowej i radiowej oraz w innych pokrewnych dziedzinach.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo każdego rodzaju sprzęt potrzebny do nakręcenia filmu, do nagrania profesjonalnego programu telewizyjnego, czy produkcji reklamy. Posiadamy w ofercie między innymi kamery profesjonalne JVC, Panasonic, Sony, Blackmagic Design, oświetlenie do kamer, mikrofony profesjonalne, miksery wideo, kamery profesjonalne Sony, Panasonic, JVC, oświetlenie na plan filmowy i do studia telewizyjnego, lampy nakamerowe, monitory profesjonalne, rekordery Atomos, Video Devices, Convergent Design.