» » » Sony FS7K z obiektywem - 1728 zł zwrotu

Producenci

Kategorie

Newsletter

Nowości, promocje, informacje

 

Kontakt

Sony FS7K z obiektywem - 1728 zł zwrotu

Sony FS7K z obiektywem - 1728 zł zwrotu

Stan produktu: Nowy

Cena: 44 900,00 zł



Chcę kupić

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Dane techniczne
Cashback Sony - 1728 zł
Promocja od 1.12.2016 do 31.03.2017


Kamera PXW-FS7 jest efektem wieloletniego dialogu, jaki prowadzimy z autorami zdjęć do filmów dokumentalnych. Pod wpływem ich uwag i sugestii od nowa zaprojektowaliśmy uchwyt, poprawiliśmy wizjer, zoptymalizowaliśmy wyważenie i ergonomię. Nasi projektanci wykorzystali też doświadczenie Sony w dziedzinie kodeków 4K i HD, przetworników obrazu Super 35 oraz zapisu na kartach pamięci. W rezultacie powstała kamera, która idealnie nadaje się dla dokumentalisty i dobrze sprawdza się w produkcji wiadomości, programów z gatunku „reality TV”, rozrywki telewizyjnej z elementami improwizacji oraz w wielu innych zastosowaniach.

Wygodne filmowanie z ramienia

Na rynku nie brakuje kamer reklamowanych jako „niedrogie”. Paradoksalnie, żeby użyć ich do zdjęć z ręki, trzeba sporo zainwestować w uchwyty, wsporniki, wizjery itp. Z kamerą PXW-PS7 jest inaczej. Model ten zaprojektowano od zera z myślą o wygodnym opieraniu go na klatce piersiowej lub ramieniu. Na specjalnie ukształtowanym, teleskopowym uchwycie znajduje się dźwignia zoomu, przycisk rozpoczynania i zatrzymywania nagrywania oraz elementy o programowalnej funkcji. Dostarczany przez Sony solidny wizjer jest dogodnie przesunięty w lewo. W szerokim zakresie można też przemieszczać go do przodu lub do tyłu.

Uniwersalność systemu mocowania α

Firmowy system mocowania Sony α gwarantuje zgodność i znakomitą współpracę z obiektywami produkowanymi zarówno przez Sony, jak i inne firmy. Kamera FS7 jest wyposażona w gniazdo na obiektywy z mocowaniem typu E. Po zamontowaniu odpowiedniego adaptera można jednak instalować na niej obiektywy kinowe i do lustrzanek, w tym produkowane przez Sony szkła z mocowaniem typu A. Oznacza to łatwość użycia zarówno posiadanych, jak i nowo nabywanych obiektywów.

W sprzedaży jest sam korpus kamery FS7 (PXW-FS7) i zestaw z obiektywem (PXW-FS7K).

Ze względu na wymiary, wagę, cenę i wyjątkowe możliwości rejestrowania obrazu filmowego idealnym uzupełnieniem korpusu PXW-FS7 jest obiektyw Sony SELP28135G.

Elektryczna regulacja zoomu zapewnia większą płynność zmian niż przy ręcznym ustawianiu.

Bezstopniowy pierścień przysłony umożliwia korygowanie ekspozycji oraz płynną regulację również podczas zdjęć.

Ograniczona do minimum niestabilność kąta widzenia przy nastawianiu ostrości pozwala uniknąć powiększenia obrazu w trakcie ujęcia.

Stała przysłona eliminuje niepożądane wahania ekspozycji przy zmianach ogniskowej.

Stabilizator obrazu Sony Optical SteadyShot® kompensuje skutki drgań kamery.

Funkcja ostrości punktowej z wyborem czujnika umożliwia wybór strefy ostrości poprzez wskazanie dowolnego miejsca na ekranie (wymagane jest wewnętrzne oprogramowanie w wersji 4.0 lub wyższej).

 

Staranna konstrukcja optyczna gwarantuje stabilność osi obrazu w całym zakresie ogniskowych.

Wewnętrzny mechanizm ustawiania ostrości i ogniskowej oznacza niezmienną długość obiektywu i bezproblemową pracę z kompendium.

Zaawansowane soczewki asferyczne cechują się wyjątkowymi właściwościami optycznymi przy niewielkich rozmiarach i wadze.

Obiektyw SELP28135G jest dostarczany w zestawie z modelem PXW-FS7K.

Zapis dużej liczby klatek na sekundę: do 180

Rejestrując obraz w trybie HDR (High Frame Rate — duża liczba klatek na sekundę), można zmienić zwyczajne ujęcie w bardzo atrakcyjne wizualnie, eleganckie przedstawienie ruchu. Kamera FS7 pozwala nagrywać obraz Full HD w tempie do 180 klatek na sekundę. Odtwarzając takie nagranie z kinową prędkością 24 kl./s, uzyskuje się piękny efekt silnie zwolnionego tempa (7,5x). Nie występuje przy tym zmniejszenie dokładności bitowej ani cząstkowy odczyt danych z matrycy. Nie ma zatem problemów z mnożnikiem ogniskowej i zmianą kąta widzenia. W trybie S&Q (Slow & Quick) kamera pozwala nastawiać tempo rejestracji z dokładnością do 1 klatki na sekundę, w zakresie od 1 do 180 kl./s. Dzięki temu można sterować narracją, selektywnie przyspieszając bądź spowalniając akcję.

Nowa generacja pamięci

Nośniki używane do nagrywania długiego materiału muszą się odznaczać niezawodnością i przystępną ceną. Karty pamięci XQD™ zgodne ze specyfikacją CompactFlash Association spełniają oba te wymogi. Ich niezawodność wynika z wbudowanego w kamerę systemu konserwacji. Koszt minuty nagrania jest bez porównania niższy niż na kartach CFast™. Niezawodna komunikacja między kamerą a sterownikiem karty umożliwia odczyt i zapis danych w oszałamiającym tempie 600 Mb/s.

Luksusowa kolorystyka przy przepływności ograniczającej koszty

Przy nagrywaniu długich materiałów doskonale sprawdza się kodek Sony XAVC™ L (Long GOP). Zapewnia on płynne przejścia tonalne, wynikające z 10-bitowej dokładności obrazu HD, oraz pełną szczegółowość koloru próbkowanego w standardzie 4:2:2. I wszystko to przy przepływnościach, które nie nadwerężą budżetu żadnej produkcji: 50, 35 czy nawet 25 Mb/s. Możliwy jest również zapis w wewnętrznej pamięci obrazu 4K (4096 x 2160) w kinowym standardzie 24p* oraz w formatach 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p i 25p. Dostępny są także: znany z zaawansowanej kamery Sony F55 format XAVC I (Intra) QFHD (3840 x 2160) / Full HD (1920 x 1080), popularny format MPEG HD 422 oraz kodek Apple ProRes 422 (po podłączeniu modułu rozszerzeń XDCA-FS7, do nabycia oddzielnie). Można nawet nagrywać materiał RAW (po podłączeniu modułu rozszerzeń XDCA-FS7 i zewnętrznego rejestratora, do nabycia oddzielnie).

* Wymagane jest wewnętrzne oprogramowanie w wersji 4.0 lub wyższej.

 

Dane ogólne
 

Waga Około 2,0 kg (tylko korpus)
Około 4,5 kg (z wizjerem, okularem, zdalnym sterowaniem w uchwycie, akumulatorem BP-U30, obiektywem SELP28135G oraz kartą pamięci XQD)
Wymiary (szer. x wys. x gł.) *1 156 x 239 x 247 mm (korpus bez wystających elementów)
Zasilanie Prąd stały 12 V
Pobór mocy Około 19 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Temperatura w środowisku pracy Od 0° C do 40° C
Temperatura przechowywania Od -20° C do +60° C
Czas pracy akumulatora Około 1 godz. przy użyciu akumulatora BP-U30 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Około 2 godz. przy użyciu akumulatora BP-U60 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Około 3 godz. przy użyciu akumulatora BP-U90 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-I: 4K 59,94p VBR, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: 4K 50p VBR, przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: 4K 29,97p VBR, przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: 4K 23,98p VBR, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: 4K 25p VBR, przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-I: QFHD 59,94p CBG, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 50p CBG, przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 29,94p CBG, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 23,98p CBG, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 25p CBG, przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94p VBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50p VBR, maks. przepływność 185 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94i VBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50i VBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 29,97p VBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/23,98p/25p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 50: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 35: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 25: VBR, maks. przepływność 25 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC


Tryb MPEG HD422: CBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL
Apple ProRes 422 HQ: VBR, maks. przepływność 220 Mb/s, 4:2:2, 10 bitów
ProRes 422*2
Apple ProRes 422: VBR, maks. przepływność 147 Mb/s, 4:2:2, 10 bitów
Format zapisu (audio) LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały (nagrywanie/odtwarzanie TYLKO 2 kanałów)
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu
Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160/ 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-I HD: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p


Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 50: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 35: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 25: 1920 x 1080/59,94i, 50i


Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 23,98P, 25p 1280 x 720/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I 4K/QFHD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 22 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 11 minut
Tryb XAVC-I 4K/QFHD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 26 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 13 minut
Tryb XAVC-I 4K/QFHD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 44 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 22 minut
PXW-FS7
Czas nagrywania/odtwarzania, tryb XAVC-I 4K/QFHD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 55 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 27 minut
Tryb XAVC-I 4K/QFHD 25P
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 52 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 26 minut
Czas nagrywania/odtwarzania
ProRes 422 HQ*2
“ProRes 422 HQ
Tryb 59,94i/29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 60 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 30 minut
“ProRes 422 HQ
Tryb 50i/25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 72 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 36 minut
ProRes 422 HQ
Tryb 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 74 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 37 minut
Czas nagrywania/odtwarzania ProRes 422 HQ*2
ProRes 422
Tryb 59,94i/29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 90 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 45 minut
ProRes 422
Tryb 50i/25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 108 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 54 minut
ProRes 422
Tryb 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 112 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 56 minut

Obiektyw
 
Średnica filtra 95 mm
Ogniskowa 28–135 mm
Ostrość Wewnętrzna
Przysłona Dziewięć listków (przysłona kołowa), od F/4 do F/22 (z kliknięciem lub bez)
Mocowanie obiektywu Mocowanie Sony typu E
Powiększenie 4,8x
Uwaga Obiektyw SELP28135G 28–135 mm jest dostarczany w zestawie z modelem PXW-FS7K. Model PXW-FS7 jest dostarczany bez obiektywu.
 
Sekcja kamery
 
Przetwornik obrazu (typ) Jednoukładowy przetwornik CMOS Exmor typu Super35
Efektywna liczba pikseli 17:9, 4096 (w poziomie) x 2160 (w pionie)
16:9, 3840 (w poziomie) x 2160 (w pionie)
Wbudowane filtry optyczne Przezroczysty, 1/4ND, 1/16ND, 1/64ND
Czułość (2000 luksów, współczynnik odbicia 89,9%) Gamma obrazu: T14 (tryb 3840 x 2160/23,98p, 3200 K)
Czułość ISO ISO 2000 (gamma S-Log3, źródło światła D55)
Minimalne oświetlenie 0,7 lx (+18 dB, 23,98p, migawka wyłączona, filtr ND przezroczysty, przysłona F1,4)
Stosunek sygnału do szumu 57 dB (Y) (typowo)
Czas otwarcia migawki Od 1/3 do 1/9000 s
Funkcja zwolnionego i przyspieszonego tempa Tryb XAVC-I 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Tryb XAVC-I 1920 x 1080: od 1 do 180 klatek (59,94p, 29,97p, 23,98p), od 1 do 150 klatek (50p, 25p)
Tryb XAVC-L 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Tryb XAVC-L 1920 x 1080: od 1 do 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Balans bieli Zaprogramowany, pamięć A, pamięć B (1500 K-50 000 K)/ATW
Wzmocnienie -3, 0, 3, 6, 9, 12, 18 dB, AGC
Krzywa gamma STD, HG, użytkownika, S-log3

Wejście/wyjście
 
Wejście audio 3-stykowe złącze XLR (żeńskie) (x2), liniowe/mikrofonowe/mikrofonowe +48 V, przełączany poziom referencyjny mikrofonu: -40, -50, -60 dBu
Wyjście SDI Złącze BNC (x2), przełączane z 3G-SDI/HD-SDI
SMTPE292M/424M/425M
USB Urządzenie USB, złącze mini-B (x1)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereofoniczne mini-jack (x1) -16 dBu 16 Ω
Wyjście głośnikowe Monofoniczne
Wejście DC Gniazdo prądu stałego
Zdalne sterowanie Gniazdo stereofoniczne mini-minijack (Φ2,5 mm)
Wyjście HDMI Typu A (x1)
Opcjonalnie 4-stykowe, typu A do sieci W-LAN (x1)

Monitorowanie
Wbudowany monitor LCD 8,8 cm (3,5 cala) ok. 1,56 mln punktów

Wbudowany mikrofon
Wbudowany mikrofon Wszechkierunkowy monofoniczny mikrofon pojemnościowy.
 
Nośniki
Typ                 Gniazdo karty XQD (x2)
Gniazdo karty SD (x1) do zapisu danych konfiguracyjnych

Dostarczane wyposażenie
 
Dostarczane wyposażenie         Pokrywka korpusu (1)
Wizjer (1)
Okular (1)
Zdalne sterowanie w uchwycie (1)
Moduł USB bezprzewodowej sieci LAN IFU-WLM3 (1)
Pilot zdalnego sterowania (1) (RMT-845)
Uchwyt adaptera WA (1)
Zasilacz sieciowy MPA-AC1 (1)
Ładowarka BC-U1 (1)
Akumulator BP-U30 (1)
Przewód zasilający (2)
Kabel USB (1)
Podręcznik użytkowania (2)
Płyta CD-ROM „Podręczniki do kamery na karty pamięci” (1)

Uwagi
 
*1 Wymiary są przybliżone.
*2 Do użycia kodeka ProRes potrzebny jest opcjonalny moduł rozszerzeń XDCA-FS7

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl

Professional Market prowadzi obrót profesjonalnym sprzętem audio-video wykorzystywanym w branży telewizyjnej, filmowej i radiowej oraz w innych pokrewnych dziedzinach.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo każdego rodzaju sprzęt potrzebny do nakręcenia filmu, do nagrania profesjonalnego programu telewizyjnego, czy produkcji reklamy. Posiadamy w ofercie między innymi kamery profesjonalne JVC, Panasonic, Sony, Blackmagic Design, oświetlenie do kamer, mikrofony profesjonalne, miksery wideo, kamery profesjonalne Sony, Panasonic, JVC, oświetlenie na plan filmowy i do studia telewizyjnego, lampy nakamerowe, monitory profesjonalne, rekordery Atomos, Video Devices, Convergent Design.